Politica de confidențialitate
Politica de confidențialitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal
Considerăm asigurarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental, prin urmare vom dedica toate resursele și eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastră în deplină concordanță cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protecția datelor” sau “GDPR”), precum și cu orice altă legislație aplicabilă în domeniu.
Întrucât unul dintre principiile esențiale ale acestui cadrul legal îl reprezintă transparența, am pregătit aceast document prin care dorim să vă informăm despre modul în care colectăm, utilizăm, transferăm și protejăm datele dvs cu caracter personal atunci când interacționați cu noi în legătură cu produsele și serviciile noastre, inclusiv prin site-ul nostru web sau prin aplicațiile disponibile pe telefonul mobil.
Ne rezervăm dreptul de a actualiza și modifica periodic această Politică de Confidențialitate, pentru a reflecta orice modificări ale modului în care prelucrăm datele dumneavoastră cu caracter personal sau orice modificări ale cerințelor legale. În cazul oricărei astfel de modificări, vom afișa pe website-ul nostru versiunea modificată a Politicii de Confidențialitate, motiv pentru care va rugam sa verificati periodic continutul acestei Politici de Confidentialitate.
Definitii
Site - magazinul online gazduit la adresa web Rafina.ro si subdomeniile acestuia.
Companie - Balla Kalman Ference EV.
Cine suntem și cum ne puteți contacta?
Companie: Balla Kalman Ference EV.,
Numărul fiscal UE: HU57264510
Sediu: 1088 Budapest, Rakoczi ut 29., 2em, 8A, Ungaria
Contact: rafina.romania@gmail.com
Ce categorii de date cu caracter personal prelucrăm?
În general, colectăm datele dvs. cu caracter personal direct de la dumneavoastră, astfel încât aveți controlul asupra tipului de informație pe care ne-o oferiți. Cu titlul de exemplu, primim informații de la dvs. astfel:
Când vă creați un cont pe Site, ne transmiteți: adresa de e-mail, numele și prenumele;
Când plasați o comandă, ne furnizați informații precum: produsul dorit, numele si prenumele, adresa de livrare, detalii de facturare, metoda de plată, număr de telefon, etc.
Putem, de asemenea, să colectăm și să prelucrăm ulterior anumite informații cu privire la comportamentul dvs în timpul vizitării site-ului nostru web, pentru a vă personaliza experiența online și a vă pune la dispoziție oferte adaptate profilului dvs. Vă invităm să aflați mai multe detalii în acest sens prin consultarea secțiunii privitoare la scopurile prelucrării de mai jos.
Pe Site putem stoca și colecta informații in cookie-uri și tehnologii similare, conform Politicii de cookie-uri prevazute in Termeni si Conditii.
Nu colectăm și nu prelucrăm în alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protecția datelor în categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim să colectăm sau să prelucrăm date ale minorilor care nu au împlinit varsta de 16 ani.
Care sunt scopurile și temeiurile prelucrării?
Vom utiliza datele dvs. cu caracter personal în următoarele scopuri:
Pentru prestarea serviciilor disponibile pe Site în beneficiul dvs.
Acest scop general poate include, după caz, următoarele:
a) Crearea și administrarea contului în cadrul Site-ului;
b) Prelucrarea comenzilor, inclusiv preluarea, validarea, expedierea și facturarea acestora;
c) Solutionarea anulărilor sau a problemelor de orice natură referitoare la o comandă, la bunurile achiziționate;
d) Returnarea produselor conform prevederilor legale;
e) Rambursarea contravalorii produselor conform prevederilor legale;
f) Asigurarea serviciilor de suport, inclusiv oferirea de răspunsuri la întrebările dvs cu privire la comenzile dvs sau la bunurile disponibile pe Site.
Prelucrarea datelor dvs. pentru aceste scopuri este în cele mai multe cazuri necesară pentru încheierea și executarea unui contract între Companie și dvs. De asemenea, anumite prelucrări subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislația aplicabilă, inclusiv legislația fiscală și contabilă.
Pentru îmbunătățirea serviciilor noastre
Ne dorim în permanență să vă oferim cea mai bună experiență de cumpărare online. Pentru aceasta, putem colecta și utiliza anumite informații în legătură cu comportamentul dvs. de Cumpărăror, vă putem invita să completați chestionare de satisfacție subsecvent finalizării unei comenzi sau putem desfășura, direct sau cu ajutorul unor parteneri, studii și cercetări de piață.
Ne întemeiem aceste activități pe interesul nostru legitim de a desfășura activități comerciale, având întotdeauna grijă ca drepturile și libertățile dvs. fundamentale să nu fie afectate.
Pentru marketing
Vrem să vă ținem la curent cu privire la cele mai bune oferte pentru produsele/serviciile care vă interesează. În acest sens, vă putem trimite orice tip de mesaj (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobile push/webpush/etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la produse adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea “Cont/Favorite” sau ati aratat interes sa le achizitionati, precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie, și putem afișa recomandări personalizate pe Site. Pentru a vă pune la dispoziție informații de interes pentru dvs., putem folosi anumite date cu privire la comportamentul dvs. de cumpărător (de ex. produsele vizualizate / adăugate în wishlist / achiziționate) pentru a vă crea un profil. Ne asigurăm întotdeauna că aceste prelucrări se efectuează cu respectarea drepturilor și libertăților dvs. și că deciziile luate în baza acestora nu au efecte legale asupra dvs. și nu vă afectează similar într-o măsură semnificativă.
În cele mai multe cazuri, ne întemeiem comunicările de marketing pe consimțământul dvs. prealabil. Vă puteți răzgândi și retrage consimțământul în orice moment, fie prin setarile disponibile pe Site, in contul dvs, prin accesarea link-ului de dezabonare afișat în cadrul mesajelor pe care le primiți de la noi, fie prin contactarea Companiei folosind detaliile de contact descrise mai sus.
În anumite situații, ne putem baza activitățile de marketing pe interesul nostru legitim de a ne promova și dezvolta activitatea comercială. În orice situație în care folosim informații cu privire la dvs. pentru un interes legitim al nostru, avem grijă și luăm toate măsurile necesare pentru ca drepturile și libertățile dvs. fundamentale să nu fie afectate. Cu toate acestea, ne puteți solicita oricând, prin mijloacele descrise mai sus, să oprim prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal în scop de marketing, urmând să dăm curs cererii dvs.
Pentru apărarea intereselor noastre legitime
Pot exista situații în care vom folosi sau transmite informații pentru a ne proteja drepturile și activitatea comercială.
Acestea pot include:
– Măsuri de protecție atat a Site-ului cat și a utilizatorilor Site-ului față de atacuri cibernetice;
– Măsuri de prevenire și detectare a tentativelor de fraudare, inclusiv transmiterea unor informații către autoritățile publice competente;
– Măsuri de gestionare a diverselor altor riscuri.
Temeiul general al acestor tipuri de prelucrări este interesul nostru legitim de a ne apăra activitatea comercială, fiind înțeles că ne asigurăm că toate măsurile pe care le luăm garantează un echilibru între interesele noastre și drepturile și libertățile dvs. fundamentale.
De asemenea, în anumite cazuri ne întemeiem prelucrarea pe dispoziții legale cum ar fi obligația de a asigura paza bunurilor și valorilor prevăzută de legislatia aplicabila in aceasta materie.
Cât timp păstrăm datele dvs. cu caracter personal?
Ca regulă generală, vom stoca datele dvs. cu caracter personal cât timp aveți un cont pe Site. Puteți să ne solicitați oricând ștergerea anumitor informații sau închiderea contului și vom da curs acestor solicitări, sub rezerva păstrării anumitor informații inclusiv ulterior închiderii contului, în situațiile în care legislația aplicabilă sau interesele noastre legitime o impun.
Cui transmitem datele dvs. cu caracter personal?
După caz, putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ale dvs. următoarelor categorii de destinatari:
– societăților din cadrul aceluiași grup de societăți;
– furnizorilor de servicii de curierat;
– furnizorilor de servicii de plată/bancare;
– furnizorilor de servicii de marketing / telemarketing;
– furnizorilor de servicii de cercetare de piață;
– societăților de asigurare;
– furnizorilor de servicii IT;
– altor societăți cu care putem dezvolta programe comune de ofertare pe piață a bunurilor noastre.
În cazul în care ne revine o obligație legală sau dacă este necesar pentru a ne apăra un interes legitim, putem de asemenea divulga anumite date cu caracter personal unor autorități publice.
Ne asigurăm că accesul la datele dvs. de către terții persoane juridice de drept privat se realizeaza în conformitate cu prevederile legale privind protecția datelor si confidențialitatea informațiilor, în baza unor contracte încheiate cu aceștia.
În ce țări transferăm datele dvs. cu caracter personal?
În prezent, stocăm și prelucrăm datele dvs. cu caracter personal pe teritoriul UE. Cu toate acestea, este posibil să transferăm anumite date ale dvs. cu caracter personal unor entități localizate în Uniunea Europeană sau în afara Uniunii, inclusiv în țări cărora Comisia Europeană nu le-a recunoscut un nivel adecvat de protecție a datelor cu caracter personal.
Vom lua întotdeauna măsuri pentru a ne asigura că orice transfer internațional de date cu caracter personal este gestionat cu atenție cu scopul de a vă proteja drepturile și interesele. Transferurile către furnizorii de servicii și alte părți terțe vor fi întotdeauna protejate prin angajamente contractuale și, după caz, prin alte garanții, cum ar fi clauzele contractuale standard emise de Comisia Europeană sau schemele de certificare, precum Scutul de confidențialitate pentru protecția datelor cu caracter personal transferate din interiorul UE către Statele Unite ale Americii.
Ne puteți contacta oricând, folosind detaliile de contact expuse mai sus, pentru a afla mai multe informații despre țările în care transferăm datele dvs., perecum și garanțiile pe care le-am pus în aplicare cu privire la aceste transferuri.
Cum protejăm securitatea datelor dvs. cu caracter personal?
Ne angajăm să asigurăm securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor măsuri tehnice și organizatorice adecvate, conform standardelor industriei.
Transmisia datelor dvs. cu caracter personal se face folosind algoritmi de criptare de ultimă generație si le stocam pe servere securizate, asigurând in acelasi timp redundanța datelor.
În ciuda măsurilor luate pentru a proteja datele dvs. cu caracter personal, vă atragem atenţia că transmiterea informaţiilor prin Internet, în general, sau prin intermediul altor reţele publice, nu este complet sigură, existând riscul ca datele să fie văzute şi utilizate de către terţe părţi neautorizate. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilități ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.
Ce drepturi aveți?
Regulamentul general privind protecția datelor vă recunoaște o serie drepturi în legătură cu datele dvs. cu caracter personal. Puteți solicita accesul la datele dvs., corectarea oricăror greșeli din fișierele noastre și/sau vă puteți opune la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. De asemenea, vă puteți exercita dreptul de a vă plânge autorității de supraveghere competente sau de a vă adresa justiției. După caz, puteți beneficia și de dreptul de a solicita ștergerea datelor dvs. cu caracter personal, dreptul la restricționarea prelucrării datelor dvs. și dreptul la portabilitatea datelor.
Mai multe informații despre fiecare dintre aceste drepturi pot fi obținute prin consultarea tabelului prezentat mai jos.
Pentru a vă putea exercita drepturile, ne puteți contacta folosind detaliile de contact expuse mai sus. Vă rugăm să rețineți următoarele aspecte dacă doriți să vă exercitați aceste drepturi:
Identitate. Luăm în serios confidențialitatea tuturor înregistrărilor care conțin date cu caracter personal. Din acest motiv, va rugam sa ne transmiteti cererile dvs. cu privire la astfel de înregistrări folosind adresa de e-mail aferenta contului dvs. de pe Site. In caz contrar, ne rezervăm dreptul de a vă verifica identitatea prin solicitarea de informatii suplimentare care au ca scop confirmarea identitatii dvs.
Onorarii. Nu vom solicita o taxă pentru a vă exercita vreun drept în ceea ce privește datele dvs. cu caracter personal, cu excepția cazului în care solicitarea dvs. de acces la informații este nefondată, respectiv repetitivă sau excesivă, caz în care vom percepe o sumă rezonabilă în asemenea circumstanțe. Vă vom informa despre orice onorarii aplicate înainte de a vă soluționa cererea.
Durata de răspuns. Ne propunem să răspundem la orice solicitări valide în termen de maximum o lună, cu excepția cazului în care acest lucru este deosebit de complicat sau dacă ați făcut mai multe solicitări, caz în care urmează să răspundem în termen de maximum doua luni. Vă vom anunța dacă vom avea nevoie de mai mult de o lună. S-ar putea să vă întrebăm dacă puteți să ne spuneți exact ce doriți să primiți sau ce anume vă îngrijorează. Acest lucru ne va ajuta să acționăm mai repede si sa scurtam timpul de raspuns la solicitarea dvs.
Drepturile terțelor părți. Nu trebuie să respectăm o cerere în cazul în care ar afecta în mod negativ drepturile și libertățile altor persoane vizate.
DREPTURILE CONSUMATORULUI
1. Consumatorul poate oricând să solicite informații cu privire la datele personale gestionate de Companie, respectiv consumatorul care detine un cont pe Site le poate modifica în orice moment conectându-se la contul său.
Consumatorul este îndreptățit să primească date personale în format lizibil (de exemplu, JSON, CSV, XML).
Consumatorul are dreptul de a solicita ștergerea datelor personale care îl privesc.
2. La cererea Consumatorului, Compania furnizează informații cu privire la
- datele pe care le administrează,
- datele pe care le prelucrează acesta sau o terță persoană împuternicită,
- baza juridică, durata și scopul prelucrării datelor,
- numele, adresa și activitățile de gestionare a datelor ale prelucrătorului de date,
- circumstanțele și efectele unui incident cu privire la gestionarea datelor personale, daca e cazul, respectiv măsurile luate pentru inlaturarea efectelor acestuia,
- în cazul transmiterii datelor cu caracter personal ale consumatorului, temeiul juridic in baza caruia se face transmiterea datelor cat și destinatarul transferului.
Compania va furniza în scris informațiile solicitate în termen de 30 de zile de la depunerea cererii.
În scopul controlării unui incident de protecție a datelor, respectiv a informării consumatorului, Compania va ține evidența domeniului de aplicare a datelor personale ale consumatorului, datelor personale ale Consumatorului, a numărului de persoane afectate și/sau vizate de incidentul de protecție a datelor, circumstanțele incidentului, efectele și acțiunile întreprinse pentru a le contracara, precum și alte informații prevăzute de legislația cu privire la protecția datelor personale.
3. Vă puteți exercita drepturile la următoarele persoane de contact:
Adresa de corespondență:
Balla Kalman - Rafina Home Decor,
1088 Budapest, Rakoczi ut 29., 2em, 8A, Ungaria
Serviciul Clienți: rafina.romania@gmail.com
Consumatorul poate contacta Compania cu orice întrebări sau comentarii legate de gestionarea datelor prin intermediul detaliilor de contact de mai sus.
4. Consumatorul poate în orice moment să solicite rectificarea sau ștergerea datelor incorect înregistrate. Unele dintre date pot fi corectate de către Consumator pe Site; în alte cazuri, Compania va șterge datele, caz în care acestea nu vor fi recuperabile. Anularea nu se aplică procesării datelor impuse de lege (de exemplu, regulamentul contabil) și acestea sunt păstrate de către Companie pentru perioada necesară.
5. De asemenea, Consumatorul poate solicita blocarea datelor sale. Compania trebuie să blocheze datele personale, dacă este solicitat de consumator sau dacă, pe baza informațiilor de care dispune, se poate presupune că ștergerea va încălca interesele legitime ale consumatorului. Datele personale blocate în acest mod vor fi gestionate numai pe durata gestionării datelor, cea care a făcut ca ștergerea datelor cu caracter personal să nu fie posibilă.
Dacă Compania nu se conformează solicitării de rectificare, blocare sau anulare a Clientului, acesta trebuie să furnizeze, în termen de 30 de zile de la primirea cererii, motivele factuale și legale care au stat la baza refuzării cererii de rectificare, blocare sau anulare.
Consumatorul se poate opune prelucrării datelor sale personale. Compania examinează solicitarea cât mai repede posibil după depunerea cererii, dar în cel mult 15 zile decide asupra valabilității și informează solicitantul în scris cu privire la decizia sa.
7. Dacă, în timpul procesului de înregistrare pe Site, Consumatorul a furnizat datele personale ale unei terțe persoane sau a cauzat daune în cursul utilizării Site-ului, Compania are dreptul să solicite despăgubiri. Într-un astfel de caz, Compania va oferi toată asistența posibilă autorităților care acționează pentru a stabili identitatea persoanei care a încălcat legea.